2021-ci ilin ən çox satılan 50 dərmanı açıqlanıb

2021-ci ildə dərman satışı rekord həddə çatdı, bir neçə əczaçılıq şirkəti COVID-19 peyvəndi və müalicəsinin yaradılmasına görə gözəl dərman bazarında mükafatlandırıldı.

Təkcə Pfizer, BioNTech ilə birgə hazırladığı Comirnaty peyvəndindən 36,9 milyard dollar satış qazandı. COVID-19 peyvəndinə tələbat Pfizer-in 2021-ci ilin ən yaxşı əczaçılıq şirkəti olmasına kömək etdiyi isə qaçınılmaz bir həqiqətdir. Pfizer-BioNTech peyvəndinə davamlı tələbat, çox güman ki, Pfizer-i 2022-ci ilin ən böyük əczaçılıq firması olaraq saxlayacaq.

2021-ci ilin ikinci ən çox satılan dərmanı AbbVie-nin 20,7 milyard dollar satış qazandıran inyeksiya edilə bilən bioloji Humira idi. Növbəti sırada 17,7 milyard dollar gəlir gətirən Moderna şirkətinin COVID-19 peyvəndi olub. Merck-in meqablokbaster Keytruda 17,2 milyard dollar gəlirlə ilk dördlüyü tamamlayıb.

Novartis və Roche, COVID-19 müalicələrini kommersiyalaşdırmaq üçün mübarizə apardılar, baxmayaraq ki, sonuncu bir sıra SARS-CoV-2 diaqnostikasını təqdim etdi. Beləliklə, iki şirkət ötən illə müqayisədə 2021-ci ildə reytinqdə geriləyib.

 

2021-ci ilin ən çox satılan 5 dərmanına daha yaxından nəzər salaq

1. Comirnaty COVID-19 peyvəndi

Pfizer və BioNTech-dən COVID-19 peyvəndinin meteorik yüksəlişi əczaçılıq sənayesində çox az presedentə malikdir. 2021-ci ildə 59 milyard dollardan çox məcmu gəlir əldə edən peyvənd 2021-ci ildə Pfizer-in gəlirlərinə 36,8 milyard dollar əlavə etdi. Peyvənd həmçinin bir vaxtlar az tanınan BioNTech-i əczaçılıq sənayesinin ən yüksək pilləsinə çıxardı. 2021-ci ildə şirkətin 18,9 milyard avro gəliri Bayerin əczaçılıq bölməsinin gəlirini üstələyib. Bundan əlavə, BioNTech, Matinas BioPharma ilə şifahi COVID-19 peyvəndi ilə nəticələnə biləcək bir pakt elan etdi. Pfizer həmçinin mRNT əsaslı vaksinlərin gələcək potensialına mərc edir. Pfizer-in CEO-su Dr. Albert Bourla.

 

2. Humira (adalimumab)

AbbVie-nin meqablokbasteri Humira (adalimumab) 2021-ci ildə ilk dəfə 20 milyard dollar həddini keçərək 20,694 milyard dollara çatdı.

Şirkət son illərdə ABŞ-dan kənarda Humira biosimilar rəqabətinin təsirini qiymət artımları vasitəsilə kompensasiya etməyə çalışıb. 2003-cü ildə Abbott Laboratories Humira-nı işə saldıqda, ABŞ-da 40 mq şpris üçün dərman 522 dollara başa gəlirdi. O vaxtdan bəri, Abbott və nəhayət onun spin-offu AbbVie dərmanın qiymətini iyirmi dəfədən çox bahalaşdırdı. ABŞ Nümayəndələr Palatasının araşdırmasına görə, indi Humira bir şpris üçün 2984 dollara başa gəlir.

Bir sıra Humira biooxşarları 2023-cü ildə ABŞ bazarına çıxmağa hazırlaşır.

Şirkət 2021-ci ildə gəlirinin 36,8%-ni təşkil edən Humira-dan asılılığını azaltmağa çalışır. 2021-ci il qazanc çağırışında AbbVie-nin baş direktoru Rik Qonzalez qeyd etdi ki, JAK inhibitoru Rinvoq (upadacitinib) və monoklonal antikor Skyrimab (risanki) olacaq. "Humira'nın bütün əsas göstəriciləri və atopik dermatit arasında kommersiyalaşdırılıb."

"Onların ilkin göstəricilərində gördüyümüz güclü performans və geniş inkişaf proqramlarımızda nümayiş etdirdiyimiz etibarlı məlumatlar ilə Skyrizi və Rinvoq üçün birləşmiş pik satışların Humira tərəfindən əldə edilən pik gəlirləri aşacağını gözləyirik" dedi Gonzalez. "Hematoloji onkologiyada biz Imbruvica və Venclexta ilə lider mövqe yaratdıq, hər ikisinin on il ərzində əhəmiyyətli gəlir töhfəçiləri olaraq qalması gözlənilir."

 

3. Spikevax COVID-19 peyvəndi

Modernanın Spikevax COVID-19 peyvəndi 2021-ci ildə 17,7 milyard dollar gəlir əldə edərək, dərmanı ilin ən çox satılan üçüncü məhsulu etdi. Peyvəndin sürətli satışı Moderna-ya qrip, respirator sinsitial virus, sitomeqalovirus, HİV, Zika və digərləri üçün peyvənd namizədlərini əhatə edən boru kəmərini gücləndirməyə kömək etdi. Lakin şirkət 2021-ci ilin çox hissəsində meteorik artım görsə də, Moderna indi investorları şirkətin COVID-19 peyvəndi şirkətindən daha çox olduğuna inandırmaq üçün çalışmalıdır.

 

4. Keytruda (pembrolizumab)

İlk dəfə 2014-cü ildə təsdiq edilmiş immunoterapiya dərmanı Keytruda Merck & Co üçün əsas biznes sürücüsü olmaqda davam edir. Qabaqcıl melanoma üçün ilkin təsdiqindən bəri Keytruda əlavə onkoloji əlamətlər qazandı.

Bununla belə, biosimilar rəqabət onilliyin sonuna qədər satışları azaldacaq. Riski azaltmaq üçün Merck onkoloji boru kəmərinə investisiyaları artırdı. Merck & Co.-nun prezidenti və baş icraçı direktoru Rob Davis, şirkətin 2021-ci ilin 4-cü rübündə qazanc hesabatında qeyd etdi ki, Merck "2028-ci ildən sonra mənalı böyümə imkanları təklif edən Keytruda-dan kənarda genişlənən kommersiya və inkişaf xarakterli onkoloji aktivlər portfelinə malikdir".

Bundan əlavə, şirkət ümid edir ki, rekombinant insan papillomavirusu üçün Gardasil peyvəndinin satışı növbəti illərdə Keytruda satışlarının azalmasını kompensasiya edə bilər. Davis, Gardasil satışlarının "2030-cu ilə qədər potensial olaraq iki dəfə artacağını" gözləyir.

Şirkət həmçinin böyüməyə kömək etmək üçün peyvəndlər, kardiometabolik, nevrologiya və digər xəstəlik sahələri axtarır.

 

5. Eliquis (apixaban)

Bristol Myers Squibb və Pfizer tərəfindən birgə hazırlanmış Eliquis möhkəm gəlir sürücüsü olmağa davam edir. 2021-ci ildə 16,7 milyard dollar ümumi gəlir əldə edərək, qlobal dərman satışı 20% artıb. "ABŞ-da dördüncü rübdə satışlar əvvəlki ilə nisbətən 22% artıb. Bu, ilk növbədə reseptlərin ümumi artımının 13% olmasından qaynaqlanır", Bristol Myers Squibb Baş Maliyyə Direktoru Devid Elkins şirkətin 2021-ci ilin 4-cü rübündə qazanc çağırışında deyib. Eliquis bir çox ölkələrdə ən məşhur oral antikoaqulyant olaraq qalır.

COVID-19 pandemiyası, qan durulaşdırıcıların insult və infarkt riski altında olan ağır infeksiyaları olan xəstələrin ölüm riskini azaltmağa kömək edə biləcəyinə dair sübutlarla apiksaban tələbini artırmağa kömək etdi.

 

Mənbə: https://www.drugdiscoverytrends.com/